24 Nisan 2011 Pazar

HASRETLİĞİMİ BENİM…

                                                                            


Duy benim yüreğimde / hasret zamanı

Sen ötesindesin dağların

Turalar şimdi sana varmada

Dağlara isyanımı benim



Haykır içerden içerden...





Can benim mevsimim / hasat zamanı

Karasapan-kör şemo misali

Bir mayın yine yüreğimde patlamada

Davula bom-bom vurmamı benim



Duyur derinden derinden…





Yar bizim ellerde / nevruz zamanı

Ayrılıktır dillerime işleyen

Bir cellat her an canım almada

Türkümde-öykümde kahrımı benim



Söyle ciğerden ciğerden…





Bak benim yurduma / kavga zamanı

Dilim tutuk-kalemim kırık

Sana giden yollar mayınlanmada

Gülyare hasretimi benim



Çağla yürekten yürekten…




ÖMER CİVANO ÇAKMAKÇI
( Kanımda İki Su / Yorum Yayınları 1987 )

Hiç yorum yok: