17 Aralık 2011 Cumartesi

DADEY



Vardım gittim zomasına
Heyran oldum gadasına
Düştüm dağlar sevdasına

 

İçim yanıyor Dadey içim yanıyor
Ağzımda dilim bağlı , dîl 'im yanıyor Dadey / dilim yanıyor…


Baktım halleri perişan
Olmuş gülistanı viran
Sarmış ovaları duman

İçim yanıyor Dadey içim yanıyor
Elimde sazım dağlı teller yanıyor Dadey / teller yanıyor . .


Dağlarının adı Süphan
Bağrı olmuş kanu revan
Yüreğime düşmüş şivan

İçim yanıyor Dadey içim yanıyor
Gözümde yaşım harlı sular yanıyor Dadey / sular yanıyor . .



Bu yangının adını sor
Gariplerin ahını sor
Vatanıma düşmüş bir kor

İçim yanıyor Dadey içim yanıyor
Yüreğim başı narlı dağlar yanıyor Dadey / dağlar yanıyor . .



Ben halkımın havarıyam
Ezilenler ozanıyam
Kardeşliğin Civan’ıyam


İçim yanıyor Dadey içim yanıyor
Gümanıım zamana kalmış, devran yanıyor Dadey / Devran ağlıyor . .





ÖMER CİVANO ÇAKMAKÇI

( Civan Türküler )

Hiç yorum yok: